Bošković, Desimir and Težak, Ana and Saftić, Darko (2010) Media in collecting information on tourism destinations and sociodemographic characteristics. Ekonomska istraživanja (3). pp. 111-120. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (307kB) |
Sažetak
Odabir medija je element promocije. Svrha mu je stvaranje prvog utiska, odnosno imidža turističke destinacije te je stoga usmjeren na određen profil turista. Mediji i socio-demografske karakteristike turista su među najvažnijim elementima u stvaranju imidža određene turističke destinacije. Osnovni cilj ovog rada je određivanje veze između socio-demografskih karakteristika turista i odabira medija pri dobivanju informacija o turističkoj destinaciji. Podaci o odabiru medija su prikupljeni u sklopu istraživanja interesa turista za konzumiranjem organske hrane koje je provedeno u kolovozu i rujnu 2008. Podaci su obrađeni hi-kvadrat testom.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 3/2010 |
Ključni pojmovi: | odabir medija, turistička destinacija, socio-demografske karakteristike turista, Istarska županija |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje > 659.13 Vizualni mediji oglašavanja |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Sep 2012 11:35 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 07:50 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1193 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |