E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Tourist destination-standards, stars and quality; from myths and delusions to the reality

Uravić, Lenko and Šugar, Violeta (2009) Tourist destination-standards, stars and quality; from myths and delusions to the reality. Ekonomska istraživanja (3). pp. 111-126. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (455kB)

Sažetak

U članku se definiraju pojmovi standarda kvalitete, općenito i onih u turizmu, u Hrvatskoj i svijetu, demistificiraju zvjezdice kao oznake kategorizacije i njihova (ne)moguća primjena u praksi upravljanja kvalitetom hrvatskih turističkih destinacija. Kao rezultat istraživanja provedena za potrebe doktorske disertacije koautorice u odabranim hrvatskim i EU turističkim destinacijama, a na temelju aktualnoga Pravilnika o razvrstavanju, kategorizaciji i posebnim standardima ugostiteljskih objekata, predlaže se model kategorizacije Pule/Istre kao turističkih destinacija (ovisno o definiciji i obuhvatu destinacije kao cjeline). Time se želi potaknuti na razmišljanje, istraživanje, analiziranje i moguću uspostavu sustava kvalitete/kategorizacije hrvatskih turističkih destinacija.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 3/2009
Ključni pojmovi: kvaliteta, standardi, turistička destinacija, zvjezdice, kategorizacija, sustav upravljanja kvalitetom
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Sep 2012 11:37
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 09:34
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1248

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku