Mihić, Mirela (2007) Consumers' susceptibility to reference group influence: a segmentation analysis. Ekonomska istraživanja (2). pp. 1-16. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (303kB) |
Sažetak
Svrha i glavni cilj ovog istraživanja je utvrditi može li osjetljivost pojedinaca na utjecaj referentnih grupa poslužiti kao osnovica za segmentiranje tržišta. Istraživanje je provedeno na uzorku od 250 ispitanika splitsko-dalmatinske županije. Za identifikaciju segmenata korištena je klaster analiza, temeljem koje su izdvojena tri segmenta nazvana: «neovisni», «neutralni», i «ovisni – rukovođeni drugima». Za bolji opis izdvojenih segmenata, u analizi su korištene i demografske varijable, varijable «odnosa-usporedbe s drugima» te osobni pokazatelji. Rezultati istraživanja upućuju na to da potrošaci iz pojedinih segmenata zahtijevaju različite strategije promidžbe i temeljem toga se za svaki segment daju odgovarajuće preporuke.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2/2007 |
Ključni pojmovi: | potrošači, segmentacija tržišta, utjecaj referentnih grupa, marketeri |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 336 Financije. Uključujući: Javne financije. Bankarstvo. Novac 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 336 Financije. Uključujući: Javne financije. Bankarstvo. Novac > 336.69 Međunarodne javne financije 5 Prirodne znanosti i matematika > 51 Matematika > 519.2 Vjerojatnost. Matematička statistika > 519.237.8 Klasterska analiza. Klasifikacija |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 24 Sep 2012 11:15 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 08:25 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1321 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |