E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketinški splet Holcima d.o.o. Koromačno

Kos, Ani (2011) Marketinški splet Holcima d.o.o. Koromačno. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (432kB)

Sažetak

Tema ovog završnog rada je marketinški splet analiziran na primjeru tvornice Holcim Hrvatska iz Koromačna. Predmet ovog rada je ispitati način upravljanja marketinškim spletom u poduzeću, te ispitati mjere za poboljšanje budućeg poslovanja poduzeća Holcim Hrvatska. Kombinacije marketinškog spleta razlikuju se s obzirom radi li se o marketing spletu usluga ili marketing spletu proizvoda. Planiranje i primjena marketinških instrumenata odnosno oblikovanje i primjena marketinškog spleta trebala bi uvijek, koliko je to moguće, biti usklađena s rezultatima marketinškog istraživanja. Svrha istraživanja ovog rada je utvrditi proces planiranja marketinškog spleta i izvršenja zadanih planova poduzeća. Bit je u formiranju cijena, promocije i distribucije ideja, roba i usluga radi ostvarenja razmjene koja zadovoljava potrebe kupca i poduzeća. Cilj rada je doznati način upravljanja marketinškim spletom u poduzeću. Poduzeća svojim djelovanjem definiraju koncepciju poslovanja s obzirom kakvom se gospodarskom djelatnošću bave. Holcim Hrvatska bavi se proizvodnom djelatnošću, stoga je njegova kombinacija marketinškog spleta formirana na kombinaciji 4P (proizvod, prodajna cijena, promocija i distribucija). Strukturu rada čine šest zasebnih djelova. Osim objašnjena svake kategorija marketiniškog spleta zasebno, na kraju završnog rada sažeti su svi elementi spleta na primjeru Holcima Hrvatska. Prilikom izrade završnog rada koristila se znanstvena i stručna literatura, te izvori preuzeti sa interneta. U pisanju završnog rada koristile su se informacije iz tvornice Holcim Hrvatska, uz stručnu pomoć voditeljice marketinga. Tijekom analize završnog rada pokušalo se na što jednostavniji način prikazati odabranu temu.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/86
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 12 Oct 2011 12:16
Zadnja promjena: 12 Oct 2011 12:16
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/144

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku