E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketing javnog poduzeća „Hrvatska pošta“ d.d.

Bastijanić, Natali (2012) Marketing javnog poduzeća „Hrvatska pošta“ d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (613kB)

Sažetak

Uspjeh današnjih tvrtki proizlazi iz usredotočenosti na kupce i velikog ulaganja u marketing. Tvrtke su se u današnje vrijeme u potpunosti okrenule prema klijentu, u otkrivanju i zadovoljavanju potreba klijenta na čvrsto definiranim ciljnim tržištima. One potiču svakog unutar organizacije da proizvedu visoku kvalitetu i veću vrijednost za kupca, što dovodi do visoke razine zadovoljstva među kupcima. Marketing se temelji na kupcima. Kupci su ključni element marketinškog sustava. Svatko je kupac u svakom području ljudske interakcije, od potrošnje usluga u obrazovanju i zdravstvu, na pošti, u svakoj financijskoj transakciji i u svakoj kupnji. Cilj marketinga jest privući nove kupce obećavajući im veću vrijednost, te zadržavanje sadašnjih kupaca kroz pružanje zadovoljstva. Dobar marketing je ključ za uspjeh svake organizacije, bila ona mala ili velika, domaća ili globalna. Marketing je svakako potreban i koristan i u javnom sektoru u ispunjenju potreba građana i poboljšanju izvedbe javnih institucija. Glavno pitanje je kako se mogu koristiti dokazana načela i tehnike marketinga da se ti ciljevi ostvare. Potrebno je odabrati ciljeve i aktivnosti koje doprinose općem dobru, odnosno one koje stvaraju najveće moguće dobro za najveći broj ljudi. Svrha i cilj ovog rada da li se i u kojoj mjeri Hrvatska pošta d.d. koristi marketingom u poboljšanju svoje izvedbe kako bi spremno dočekala potpunu liberalizaciju poštanskih usluga te zadržala poziciju lidera na tržištu. Diplomski rad podijeljen je na tri djela. Prvi dio je teorijski aspekt, koji sadrži osnove marketinga, filozofije upravljanja marketingom, te upravljanje marketingom. Drugi dio bavi se opisom marketinga u javnom sektoru, poboljšanju izvedbe javnog sektora, primjenu marketinških mehanizama u javnom sektoru, te unaprjeđenje uslužnosti i korisnikova zadovoljstva. Treći dio rada je konkretan primjer iz prakse, gdje je pojašnjena marketing strategija Hrvatske pošte d.d.. Metode znanstvenog rada korišteni pri izradi ovog diplomskog rada su metoda kompilacije, metoda analize, te metode indukcije i dedukcije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/42
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management
Datum pohrane: 15 Oct 2012 12:17
Zadnja promjena: 15 Oct 2012 12:17
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1605

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku