E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Situacije konkurencije tijekom životnog ciklusa proizvoda

Družetić, Nensi (2012) Situacije konkurencije tijekom životnog ciklusa proizvoda. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (358kB)

Sažetak

Proizvod se u teoriji marketinga definira na različite načine, od kojih oni konvencionalni polaze od postavke da proizvod nužno mora predstavljati materijalizirani rezultat ljudskog rada. Proizvod kao i sve ostalo ima svoj životni vijek trajanja u kojem prolazi kroz četiri faze u kojima se razvija, no može isto tako doživjeti i neuspjeh na tržištu. Cilj svake kompanije je razviti onaj proizvod koji će doživjeti uspjeh na tržištu, kojim će moći konkurirati ostalim konkurentima na tržištu koji imaju iste ili slične proizvode. Svrha ovog završnog rada je naglasiti važnost proizvoda na tržištu tijekom njegovih faza životnog ciklusa. Za izrađivanje rada korištena je knjiga ˝Osnove metodologije stručnog i znanstvenog rada.˝ Rad se sastoji od četiri međusobno povezanih cjelina. U prvom poglavlju opisani su temeljni pojmovi proizvoda; definicije proizvoda, razine proizvoda, klasifikacija proizvoda, te tržišna svojstva proizvoda. U drugom poglavlju je opisan životni ciklus proizvoda; definicija životnog ciklusa proizvoda, vrste životnog ciklusa proizvoda, te faze kroz životni ciklus proizvoda. U trećem poglavlju su približena konkurentska obilježja kroz sve četiri faze životnog ciklusa proizvoda. U četvrtom poglavlju prikazan je primjer konkurentske situacije poduzeća A.B.S.-a tijekom životnog ciklusa proizvoda.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/82
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo
Datum pohrane: 17 Oct 2012 11:46
Zadnja promjena: 17 Oct 2012 11:46
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1689

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku