Gaćina, Tatjana (2011) Marketinški informacijski sustav u hotelijerskim poduzećima. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (393kB) |
Sažetak
Predmet istraživanja ovog završnog rada je marketinški informacijski sustav u hotelijerskim poduzećima. Cilj zavšnog rada je objasniti marketinški informacijski sustav u hotelijerstvu, te njegove funkcije i obilježja. Odabrana tema važna je iz razloga što marketinški informacijski sustav omogućava planiranje i izvještavanje potrebno za kvalitetno upravljanje poduzećem. Povećanje značenja tržišnih aktivnosti uvjetuje naglo povećanje potreba za informacijama o tržištu i potrošnji. Informacije su najvažniji resurs, menadžer mora pravodobno i točno reagirati, što mu uspjeva, upravo, na temelju pravodobne informacije. Kompleksnost i dinamičnost pojava tržišne prirode provociraju potrebu za trajnim i sustavnim oblicima njihova praćenja. Međusobnim povezivanjem pojedinačni podatci dobivaju na vrijednosti; uvođenje sredstava elektronske obrade podataka povećava ekonomičnost i mogućnost obrade. Svi ovi, a i mnogi drugi razlozi uvjetuju potrebu za stvaranjem cjelovitih sustava u kojima će se objediniti postupci prikupljanja, sređivanja, pohranjivanja i korištenja podataka u vezi s tržištem i potrošnjom. U posljednje vrijeme većina hotelijerskih poduzeća koriste marketinški informacijski sustav, te tvrde kako su pomoću njega učinkovitiji i kako im je svakodnevni posao postao daleko jednostavniji i lakši. Rad se sastoji od šest dijelova, pri čemu je uža tematika rada obrađena u tri dijela. U prvom dijelu navedene su marketinške aktivnosti u hotelijerskim poduzećima, objašnjena je organizacija marketinške funkcije u hotelijerskim poduzećima te odnos marketinškog odjela s drugim odjelima u hotelijerskom poduzeću. Na kraju prvog dijela navedeni su marketinški problemi s kojima se susreću hotelijerska poduzeća. U drugom dijelu obrazložen je pojam informacijskog sustava, navedeni su elementi koji čine informacijski sustav, objašnjen je marketinški informacijski sustav i podsustavi marketinškog informacijskog sustava, te navedene su specifičnosti marketinškog informacijskog sustava u hotelijerstvu. U trećem dijelu navode se opći podaci o poduzeću „Liburnia Riviera Hoteli“ d.d., obilježja marketinškog informacijskog sustava i kritički osvrt na marketinški informacijski sustav u poduzeću „Liburnia Riviera Hoteli“ d.d. Zbog boljeg objašnjenja marketinškog informacijskog sustava u hotelijerstvu korišten je primjer marketinškog informacijskog sustava poduzeća „ Liburnia Riviera Hoteli“d.d., jedna od najvećih hotelijerskih poduzeća u Republici Hrvatskoj koja vodi poslovanje na temelju tradicije i povjerenja gosta, sa stručnim i educiranim osobljem te kvalitetnom hotelskom ponudom i uslugom. Pri pisanju završnog rada primijenjene su sljedeće metode: deskriptivna, eksplikativna i klasifikacijska.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/22 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 14 Oct 2011 10:16 |
Zadnja promjena: | 14 Oct 2011 10:16 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/169 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |