Uljanić, Lenka (2012) Pribavljanje financijskih sredstava neprofitnih organizacija. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Za razliku od djelatnosti profitnog sektora, kojem je kapital “duša” i profit na prvom mjestu, za neprofitne organizacije novac može bit, a često i je na drugom mjestu poslije željenih ciljeva, entuzijazma i predanosti zaposlenih, volontera i donatora. Pa ipak, novac je i dalje stalan i neophodan resurs za većinu aktivnosti koju neka neprofitna organizacija želi preuzeti. On je važan za sve neprofitne organizacije jer one ne bi bile sposobne obavljati svoju djelatnost bez ikakvih sredstava. U ovom diplomskom radu biti će riječi o načinima prikupljanja sredstava i kako neprofitne organizacije mogu doći do financijskih sredstava potrebnih za aktivnosti i prateće troškove. Rad je koncepcijski podijeljen u tri dijela. U prvom dijelu se govori općenito o neprofitnoj organizaciji, njenoj klasifikaciji s osvrtom na neprofitne organizacije u RH. U drugom dijelu se govori o značenju prikupljanja sredstava, temeljnim načelima, potrebnim vještinama i strategijama za prikupljanje sredstava te su navedni izvori financiranja. U trećem dijelu navedeni su primjeri prikupljanja sredstava Hrvatskog crvenog križa, financiranja obrazovanja u RH te Humanitarne zaklade za djecu Hrvatske. Prilikom izrade radnje korištena je različita literatura iz knjižnice Odjela za ekonomiju i turizam, Gradske knjižnice Labin te razni materijali pronaĎeni na internetu.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2012/100 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 17 Oct 2012 11:53 |
Zadnja promjena: | 17 Oct 2012 11:53 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1706 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |