Dolenec, Sanja (2012) Istraživanje prihvaćenosti koncepta internoga marketinga na primjeru bankarskog sektora Republike Hrvatske. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Dominantna uloga usluga u suvremenoj ekonomiji suočava upravu poduzeća s posebnim izazovima kako bi se kroz visoku razinu kvalitete usluge zadovoljili korisnici i postigli ciljevi poduzeća. Zbog specifičnih karakteristika usluga, osjetljivosti uslužnih procesa i čimbenika koje je teško kontrolirati, uprava uslužnog poduzeća mora veliku pažnju posvetiti zaposlenicima jer su oni ti koji realiziraju strategiju poduzeća, komuniciraju s korisnicima i određuju korporativni imidž. Upravo da bi se naglasila uloga zaposlenika kao ključnog elementa u određivanju kvalitete usluge definiran je koncept internoga marketinga. Iako je pojam proizašao iz literature o uslužnom marketingu 70-ih godina, mnogi autori već godinama naglašavaju da generalno kao i pojedini problemi nisu dovoljno zastupljeni u teoriji. Kako nema jedinstvene definicije i jasno određene koristi od implementacije internoga marketinga, u praksi se primjenjuje u vrlo malo mjeri. Od velike je važnosti naglašavati koristi od primjene koncepta u teoretskom smislu te istražiti njegovu praktičnu primjenu kako bi što više poduzeća kroz implementaciju njegovih aktivnosti osigurala plodno tlo za uspješno poslovanje, što je i svrha ovoga rada. U radu je prikazano kako se teorijska znanja o internom marketingu mogu primijeniti na bankarski sektor stoga je primarno istraživanje o prihvaćenosti koncepta internoga marketinga provedeno upravo na bankarskom sektoru Republike Hrvatske. S obzirom da se bankarske usluge zbog različitih razloga smatraju zahtjevnima za prodavanje, interni marekting je još nužniji u ovom sektoru kako bi se osigurala odgovarajuća edukacija i motivacija zaposlenika a u svrhu isporuke visoko kvalitetne usluge. Rezultati istraživanja prikazaju da su banke koje djeluju na području Republike Hrvatske svjesne važnosti primjene aktivnosti koje spadaju u domenu koncepta internoga marketinga no prostor za napredak u aspektima komuniciranja vizije zaposlenicima, razvoja i nagrađivanja zaposlenika je očit. Samo zadovoljni, lojalni i produktivni zaposlenici mogu pružiti uslugu visoke kvalitete koja je temelj za izgradnju lojalnosti banci i preduvijet za ostvarivanje njezinih dugoročnih ciljeva.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2012/137 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 336 Financije. Uključujući: Javne financije. Bankarstvo. Novac > 336.7 Novac. Monetarni sustav. Bankarstvo. Burze 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 28 Nov 2012 13:18 |
Zadnja promjena: | 28 Nov 2012 13:18 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1731 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |