E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Istraživanje prihvaćenosti koncepta internoga marketinga na primjeru bankarskog sektora Republike Hrvatske

Dolenec, Sanja (2012) Istraživanje prihvaćenosti koncepta internoga marketinga na primjeru bankarskog sektora Republike Hrvatske. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Dominantna uloga usluga u suvremenoj ekonomiji suočava upravu poduzeća s posebnim izazovima kako bi se kroz visoku razinu kvalitete usluge zadovoljili korisnici i postigli ciljevi poduzeća. Zbog specifičnih karakteristika usluga, osjetljivosti uslužnih procesa i čimbenika koje je teško kontrolirati, uprava uslužnog poduzeća mora veliku pažnju posvetiti zaposlenicima jer su oni ti koji realiziraju strategiju poduzeća, komuniciraju s korisnicima i određuju korporativni imidž. Upravo da bi se naglasila uloga zaposlenika kao ključnog elementa u određivanju kvalitete usluge definiran je koncept internoga marketinga. Iako je pojam proizašao iz literature o uslužnom marketingu 70-ih godina, mnogi autori već godinama naglašavaju da generalno kao i pojedini problemi nisu dovoljno zastupljeni u teoriji. Kako nema jedinstvene definicije i jasno određene koristi od implementacije internoga marketinga, u praksi se primjenjuje u vrlo malo mjeri. Od velike je važnosti naglašavati koristi od primjene koncepta u teoretskom smislu te istražiti njegovu praktičnu primjenu kako bi što više poduzeća kroz implementaciju njegovih aktivnosti osigurala plodno tlo za uspješno poslovanje, što je i svrha ovoga rada. U radu je prikazano kako se teorijska znanja o internom marketingu mogu primijeniti na bankarski sektor stoga je primarno istraživanje o prihvaćenosti koncepta internoga marketinga provedeno upravo na bankarskom sektoru Republike Hrvatske. S obzirom da se bankarske usluge zbog različitih razloga smatraju zahtjevnima za prodavanje, interni marekting je još nužniji u ovom sektoru kako bi se osigurala odgovarajuća edukacija i motivacija zaposlenika a u svrhu isporuke visoko kvalitetne usluge. Rezultati istraživanja prikazaju da su banke koje djeluju na području Republike Hrvatske svjesne važnosti primjene aktivnosti koje spadaju u domenu koncepta internoga marketinga no prostor za napredak u aspektima komuniciranja vizije zaposlenicima, razvoja i nagrađivanja zaposlenika je očit. Samo zadovoljni, lojalni i produktivni zaposlenici mogu pružiti uslugu visoke kvalitete koja je temelj za izgradnju lojalnosti banci i preduvijet za ostvarivanje njezinih dugoročnih ciljeva.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2012/137
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 336 Financije. Uključujući: Javne financije. Bankarstvo. Novac > 336.7 Novac. Monetarni sustav. Bankarstvo. Burze
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 28 Nov 2012 13:18
Zadnja promjena: 28 Nov 2012 13:18
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1731

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku