E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Impact of company's size on takeover success

Filipović, Davor (2012) Impact of company's size on takeover success. Ekonomska istraživanja (2). pp. 435-444. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (403kB)

Sažetak

Respektirajući činjenicu kako brojna spajanja i preuzimanja nisu ostvarila planirane sinergije i rezultate te uzimajući u obzir da na uspjeh preuzimanja utječu brojne organizacijske varijable poput menadžmenta, strategije, strukture, korporativne kulture, veličine poduzeća i dr., glavni cilj ovoga rada je analizirati utjecaj veličine poduzeća na uspjeh preuzimanja. Uspješno preuzimanje je definirano kao preuzimanje u kojem poduzeće-meta u razdoblju nakon preuzimanja posluje uspješnije nego što je poslovalo u razdoblju prije preuzimanja. Na uzorku od 43 preuzeta poduzeća u okviru empirijskog istraživanja testirana je i dokazana hipoteza koja glasi: što je manji relativni odnos veličine preuzetog poduzeća, u odnosu na preuzimatelja, to je uspješnost poslovanja preuzetog poduzeća bolja.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2/2012
Ključni pojmovi: spajanja, preuzimanja, uspjeh preuzimanja, veličina poduzeća, Republika Hrvatska.
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 08 Jan 2013 07:07
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 07:07
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1745

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku