Filipović, Davor (2012) Impact of company's size on takeover success. Ekonomska istraživanja (2). pp. 435-444. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (403kB) |
Sažetak
Respektirajući činjenicu kako brojna spajanja i preuzimanja nisu ostvarila planirane sinergije i rezultate te uzimajući u obzir da na uspjeh preuzimanja utječu brojne organizacijske varijable poput menadžmenta, strategije, strukture, korporativne kulture, veličine poduzeća i dr., glavni cilj ovoga rada je analizirati utjecaj veličine poduzeća na uspjeh preuzimanja. Uspješno preuzimanje je definirano kao preuzimanje u kojem poduzeće-meta u razdoblju nakon preuzimanja posluje uspješnije nego što je poslovalo u razdoblju prije preuzimanja. Na uzorku od 43 preuzeta poduzeća u okviru empirijskog istraživanja testirana je i dokazana hipoteza koja glasi: što je manji relativni odnos veličine preuzetog poduzeća, u odnosu na preuzimatelja, to je uspješnost poslovanja preuzetog poduzeća bolja.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2/2012 |
Ključni pojmovi: | spajanja, preuzimanja, uspjeh preuzimanja, veličina poduzeća, Republika Hrvatska. |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 65.01 Metode i metodologija. Teorija i praksa organizacije |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 08 Jan 2013 07:07 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 07:07 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1745 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |