Konecnik Ruzzier, Maja and Petek, Nusa (2012) Country brand i feel Slovenia: first response from locals. Ekonomska istraživanja (2). pp. 465-484. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (502kB) |
Sažetak
Rad analizira koncept brendiranja države. Središte pažnje je na utjecajnim dionicima koji bi trebali sudjelovati u razvoju i implementaciji branda. Točnije rečeno, naglašava se iznimno važna uloga lokalnog stanovništva. Rad se usredotočuje na brendiranje države u Sloveniji i istražuje prvi odgovor stanovnika na novi brend I feel Slovenia koji je implementiran 2007. Istraživanje je provedeno godinu i pol nakon uvođenja novog branda. Rezultati ukazuju na to da brend ima velike potencijale za uspjeh jer je općenito dobro prepoznat i percipiran od strane najveće unutarnje interesne skupine – lokalnog stanovništva.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2/2012 |
Ključni pojmovi: | brend, država, lokalno stanovništvo, Slovenija, I feel Slovenia |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 08 Jan 2013 07:09 |
Zadnja promjena: | 08 Jan 2013 07:09 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1747 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |