E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Country brand i feel Slovenia: first response from locals

Konecnik Ruzzier, Maja and Petek, Nusa (2012) Country brand i feel Slovenia: first response from locals. Ekonomska istraživanja (2). pp. 465-484. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (502kB)

Sažetak

Rad analizira koncept brendiranja države. Središte pažnje je na utjecajnim dionicima koji bi trebali sudjelovati u razvoju i implementaciji branda. Točnije rečeno, naglašava se iznimno važna uloga lokalnog stanovništva. Rad se usredotočuje na brendiranje države u Sloveniji i istražuje prvi odgovor stanovnika na novi brend I feel Slovenia koji je implementiran 2007. Istraživanje je provedeno godinu i pol nakon uvođenja novog branda. Rezultati ukazuju na to da brend ima velike potencijale za uspjeh jer je općenito dobro prepoznat i percipiran od strane najveće unutarnje interesne skupine – lokalnog stanovništva.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2/2012
Ključni pojmovi: brend, država, lokalno stanovništvo, Slovenija, I feel Slovenia
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 08 Jan 2013 07:09
Zadnja promjena: 08 Jan 2013 07:09
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/1747

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku