Poropat, Leonard (2010) Marketing u emitiranju televizijskog programa s osvrtom na rad lokalne TV postaje- TV NOVA. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (496kB) |
Sažetak
Televizija spajajući sliku i zvuk u jednu cijelinu, razvijajući se od ne tako davne povijesti do danas, postala je najutjecajnijem medijem današnjega doba. Televizijska slika nosi najpotpunije i najsažetije informacije koje snažnije od bilo kojega drugog medija djeluju na svijest primatelja. Televizija neposredno djeluje na emocije kao nijedan drugi medij a kao takva, često se zloupotrebljava u političke i druge svrhe. Televizijskim gledateljima na raspolaganju stoji velik broj programa i kanala stoga pridobivanje novih uz zadržavanje postojećih gledatelja svim televizijama, neovisno o veličini i ustroju, postaje prioritetan cilj. Da bi to uspjele, televizijske kuće moraju biti inventivne i stalno nuditi različite programske sadržaje za što širu populaciju gledatelja. Televizijski program osim redovnog emitiranja emisija u značajnom dijelu čine promidžbene poruke. Zadatak je poruka oglašavanja kod gledatelja, potencijalnih kupaca, pridobiti pažnju, zaintrigirati i projicirati u mislima potrošača sliku o proizvodu ili usluzi. Vrlo je to težak zadatak obzirom da današnje poruke oglašivača u prosjeku traju do 30 sekundi. Još u začecima televizijskog razvoja, tadašnji su marketinški stručnjaci spoznali značaj i snagu televizije kao medija. Danas, prema procjenama, samo u 2010. godini globalno televizijsko oglašavanje vrijedilo je oko 180 milijarde dolara, a projekcije u Hrvatskoj govore da oglašavanje putem televizije generira preko 50% ukupnog neto oglašivačkog prihoda. Lokalne televizijske postaje imaju šansu opstati na tako uređenom tržištu i to zbog znatno nižih cijena oglašavanja od javne televizije a kao što i izabrani primjer televizijske postaje TV NOVA u radu govori, oglašavanju na lokalnoj razini najčešće se opredjeljuje uslužni a tek u manjoj mjeri proizvodni sektor.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2010/175 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 19 Oct 2011 07:03 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 11:00 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/203 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |