Frančula, Ana (2013) Personalizacija (prilagođavanje) elemenata marketinškog miksa primjenom internet marketinga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (3MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Biti prisutan na Internetu sve se više i više primjenjuje kao ključ kvalitetnog poslovanja. Internet se koristi u svakodnevnom životu kao osnovni izvor informacija i pretraživač. Internet marketing zauzima sve veću popularnost i značaj u poslovanju bez obzira temelji li se isti samo na online poslovanju ili ne. Poduzeća i pojedinci koji zanemaruju moć internet marketinga su vjerojatno do danas već platili svoju cijenu gledajući kako ih konkurencija sustiže. Jedan od glavnih zadataka internet marketinga je prenošenje informacije o proizvodu ili uslugama ciljanoj publici, odnosno kupcima na Internetu. Cilj rada je prikazati kolika je bitna prilagodba elemenata marketinškog miksa kupcima, pomoću internet marketinga. Prvi dio rada obuhvaća uvod u internet marketing koji je jedno od bitnijih sredstava za zadržavanje postojećih i pridobivanje novih kupaca. Govori se o pojmu i razvoju internet marketinga, internet marketinškom planu, te web sjedištu kao temelju marketinških aktivnosti na Internetu. Drugo poglavlje detaljno razrađuje elemente internet marketinškog miksa, a prikazani su i primjeri njihove uporabe na internetu. U sljedećem poglavlju obuhvaća se pojam personalizacije (prilagođavanja) elemenata marketinškog miksa na Internetu. Personalizacija je postala važan dio svakog ozbiljnijeg web portala. Ona omogućuje pojednostavljenje sadržaja i usluga portala eliminacijom onih koje korisniku nisu zanimljive. Time portal dobiva sposobnost da se prilagođava željama svakog pojedinog korisnika i čini ga zadovoljnijim. U zadnjem je poglavlju rada prikazana primjer jednog od najuspješnijih poslodavaca DM – drogerie markt. Analizirani su podaci i kontekst web sjedišta DM – a, prikazani primjeri personalizacije. Ključne riječi: internet marketing, elementi marketinškog miksa, personalizacija, DM – drogerie markt
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/14 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 28 Mar 2013 11:42 |
Zadnja promjena: | 19 Nov 2014 11:25 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2110 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |