Ciunova-Shuleska, Anita and Grishin, Maria and Palamidovska, Nikolina (2012) Young people´s attitudes toward mobile phones in the Republic of Macedonia. Ekonomska istraživanja (4). pp. 1067-1078. ISSN 1331-677X
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (2MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Ovaj rad istražuje navike i stavove prema korištenju mobilnih telefona među mladima u Republici Makedoniji. Podaci dobiveni anketom su analizirani istraživačkom faktorskom analizom, klaster analizom i ANOVA analizom. Faktorska analiza je uočila pet različitih faktora koji su interpretirani kao: moda/status, ovisnost, dodana vrijednost, sigurnost i negativnosti. Klaster analiza je proizvela dva segmenta: uključene korisnike mobilnih telefona i nezainteresirane korisnike mobilnih telefona. ANOVA test je otkrio razlike u stavovima prema mobilnim telefonima u odnosu na godine korištenja, broj poziva na dan i prosječnu duljinu trajanja poziva. Rezultati daju korisne implikacije za razvoj efikasnih marketinskih strategija.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 4/2012 |
Ključni pojmovi: | mobilni telefoni, osobni faktori, korisnički segmenti |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 08 Apr 2013 06:22 |
Zadnja promjena: | 08 Apr 2013 06:22 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2167 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |