Islambegović, Marta (2010) Interni marketing u uslužnim djelatnostima primjer Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (314kB) |
Sažetak
Koncept internoga marketinga naglašen je u uslužnim poduzećima. Ovakvo razmišljanje i pristup vrlo brzo su prihvatili i marketinški stručnjaci izvan sektora usluga, budući je danas općepoznata i nepobitna činjenica da su usluge postale, u manjoj ili većoj mjeri, dio poslovnih aktivnosti gotovo svih gospodarskih subjekata, to čine važan izvor konkurentske prednosti. Primjena internoga marketinga u hrvatskim poduzećima još uvijek se sustavno ne istražuje, a povremena prikupljanja podataka o razini njegove primjene pokazuju kako u hrvatskim poduzećima postoje brojne aktivnosti koje po svojoj prirodi odgovaraju aktivnostima internoga marketinga (kao npr.školovanje zaposlenika, izbor i nagrađivanje najboljeg zaposlenika, nagradna poticanja izvorne »incentive», putovanja i sl.). Te se aktivnosti većinom planiraju i provode bez postojanja cjelovitog, formalnog plana internoga marketinga, i najčesće čine dio prakse upravljanja ljudskim potencijalima u poduzeću. U prvom dijelu govorit će se o Marketingu usluga općenito. Definirat će se što je to usluga i govoriti o značaju usluga za razvoj gospodarstva sa posebnim naglaskom na kvalitetu usluga koja naglašava činjenicu kako je uspješnost poduzeća u rukama zaposlenika. O Internom marketingu, područjima primjene i važnosti internog tržišta pisat će se u nastavku, pri čemu će se naglasiti značaj sustavnog provođenja Internog marketinga. Upoznat će se sa specifičnostima bankarskog marketinga i na primjeru Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. pokazati primjenu Internog marketinga u Bankarstvu, a na kraju predložiti kako kontinuirano sprovoditi interni marketing i uvesti ga kao konstantu u marketing banke, kako bi diferencirali poduzeće od konkurencije i učinili ga drukčijim. Zaposlenici bi postali tržišno i na kupca orjentirani i usluge učinili privlačnijim za kupca. Preduvjet uspješnosti ukupnog poslovanja jest ravnoteža uvažavanja potreba kako vanjskog tržišta (potrošači/kupci/korisnici i konkurencija), tako i unutarnjeg tržišta (zaposleno osoblje). Kako se kroz sve elemente marketing miksa u uslužnim djelatnostima provlači zaposlenik, radnik, people kao nositelj mnogih od njih, marketing mora znati i moći uspješno prenositi ideje, filozofiju poslovanja, kulturu organizacije i novom unutarnjem tržištu, koje je razvojni resurs poslovanja koji stvara i/ili proizvodi vrijednosti.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/126 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 20 Oct 2011 10:12 |
Zadnja promjena: | 20 Oct 2011 10:12 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/222 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |