Verbanac, Sanja (2013) Uloga osoblja u marketingu uslužnih organizacija na primjeru Mercator-H d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Tema ovoga rada je „Uloga osoblja u marketingu uslužne organizacije“ na primjeru Mercator-H d.o.o. Cilj rada bio je prikazati koja je zapravo uloga osoblja u jednom uslužnom poduzeću i koliko je osoblje važno u njihovom marketingu. Nastojalo se odgovoriti na pitanje kako se sve može iskoristiti osoblje u marketingu jednog uslužnog poduzeća, da li je ono zaduženo samo za zbližavanje sa korisnicima sa kojima je u direktnom kontaktu ili oni mogu biti predstavnici poduzeća i na neke druge načine, te također kako ih educirati da zadovoljavaju određene kriterije na određenim radnim mjestima. Naposljetku dotaknuta je i tema tajanstvene kupnje kojom se može kontrolirati i utjecati na ponašanje osoblja koje je u kontaktu sa korisnikom. Za potrebe rada istraživano je poduzeće Mercator-H d.o.o. i pokazalo se da je ono kao uslužno poduzeće prepoznalo važnost svog osoblja i iskoristilo ga za diferenciranje na tržištu. Mercator je jedan od rijetkih, ako ne i jedini trgovački lanac koji svoju promociju ne bazira samo na akcijskim proizvodima, već i na kvalitetnoj usluzi koju pruža upravo njegovo ljubazno osoblje. Osoblje je za Mercator postalo sastavni dio promotivnih aktivnosti, marketinški alat za ostvarivanje lojalnosti korisnika, ali i kontakt sa kupcem putem kojeg poduzeće dobiva povratne informacije. Mercator si može dozvoliti korištenje osoblja u razne svrhe upravo zato što u njega mnogo ulaže, a time indirektno ulaže i u lojanost korisnika koja ima za posljedicu punjenje Mercatorovog budžeta.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2013/39 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 07 May 2013 11:36 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 11:06 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2256 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |