E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Uloga osoblja u marketingu uslužnih organizacija na primjeru Mercator-H d.o.o.

Verbanac, Sanja (2013) Uloga osoblja u marketingu uslužnih organizacija na primjeru Mercator-H d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Tema ovoga rada je „Uloga osoblja u marketingu uslužne organizacije“ na primjeru Mercator-H d.o.o. Cilj rada bio je prikazati koja je zapravo uloga osoblja u jednom uslužnom poduzeću i koliko je osoblje važno u njihovom marketingu. Nastojalo se odgovoriti na pitanje kako se sve može iskoristiti osoblje u marketingu jednog uslužnog poduzeća, da li je ono zaduženo samo za zbližavanje sa korisnicima sa kojima je u direktnom kontaktu ili oni mogu biti predstavnici poduzeća i na neke druge načine, te također kako ih educirati da zadovoljavaju određene kriterije na određenim radnim mjestima. Naposljetku dotaknuta je i tema tajanstvene kupnje kojom se može kontrolirati i utjecati na ponašanje osoblja koje je u kontaktu sa korisnikom. Za potrebe rada istraživano je poduzeće Mercator-H d.o.o. i pokazalo se da je ono kao uslužno poduzeće prepoznalo važnost svog osoblja i iskoristilo ga za diferenciranje na tržištu. Mercator je jedan od rijetkih, ako ne i jedini trgovački lanac koji svoju promociju ne bazira samo na akcijskim proizvodima, već i na kvalitetnoj usluzi koju pruža upravo njegovo ljubazno osoblje. Osoblje je za Mercator postalo sastavni dio promotivnih aktivnosti, marketinški alat za ostvarivanje lojalnosti korisnika, ali i kontakt sa kupcem putem kojeg poduzeće dobiva povratne informacije. Mercator si može dozvoliti korištenje osoblja u razne svrhe upravo zato što u njega mnogo ulaže, a time indirektno ulaže i u lojanost korisnika koja ima za posljedicu punjenje Mercatorovog budžeta.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2013/39
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 07 May 2013 11:36
Zadnja promjena: 21 May 2014 11:06
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2256

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku