Sošić, Vana (2013) Uloga posrednika u razvoju hrvatskog turizma. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Cilj rada je istražiti ulogu inovacija i turističkih trendova u budućem razvoju turističke destinacije i na temelju toga usporediti turističke ponude putem vlastite prodajne mreže i putem prodaje turoperatora. Svrha rada je prikazati ulogu turoperatora i turističkih agencija u razvoju turističke destinacije Rovinj. U teoretskom djelu ovog rada pojmovno su određeni turistički posrednici te su pregledane njihove sličnosti i razlike. Navedene su karakteristike ponude i potražnje i uvođenje inovacija u turističku ponudu. U analitičkom djelu rada naglasak je na ulozi posredništva u razvoju hrvatskog turizma. Pregledana su stanja na značajnim emitivnim tržištima i na temelju toga navedene prednosti i nedostaci posredovanja u Hrvatskoj. U ovom je radu naglasak stavljen na važnost inovacija, kao što su Internet agencije i online poslovanje, u budućem razvoju turizma. U studiji slučaja razmatra se razvoj turističke destinacije putem posredovanja. Prema rezultatima istraživanja, možemo zaključiti kako turistički posrednici do sada nisu imali veliku ulogu u razvoju hrvatskog turizma. Broj individualnih dolazaka u našu zemlju još uvijek je veći od organiziranih dolazaka. Kako bi se smanjila sezonalnost u Hrvatskoj, što je ujedno i najveći problem našeg turizma, posrednici trebaju širiti svoje ponude i popuniti kapacitete u predsezoni i posezoni. Hrvatska ima brojne komparativne prednosti koje je potrebno iskoristiti kako bi bila još uspješnija na turističkom tržištu. Zaključno turoperatori su važni posrednici u razvoju jedne turističke destinacije jer imaju moć utjecaja na turističkom tržištu. Stoga je potrebno uvesti inovacije u turističku ponudu i prilagoditi se novim turistima, a posrednici su nam važni subjekti promocije i distribucije turističkog proizvoda. Ulaskom u Europsku uniju Hrvatska će svoje destinacije još više promovirati putem posrednika i samim time imati veću dostupnost na svojim emitivnim tržištima.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/85 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 04 Oct 2013 09:11 |
Zadnja promjena: | 17 Oct 2013 06:50 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2340 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |