E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Uloga posrednika u razvoju hrvatskog turizma

Sošić, Vana (2013) Uloga posrednika u razvoju hrvatskog turizma. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Cilj rada je istražiti ulogu inovacija i turističkih trendova u budućem razvoju turističke destinacije i na temelju toga usporediti turističke ponude putem vlastite prodajne mreže i putem prodaje turoperatora. Svrha rada je prikazati ulogu turoperatora i turističkih agencija u razvoju turističke destinacije Rovinj. U teoretskom djelu ovog rada pojmovno su određeni turistički posrednici te su pregledane njihove sličnosti i razlike. Navedene su karakteristike ponude i potražnje i uvođenje inovacija u turističku ponudu. U analitičkom djelu rada naglasak je na ulozi posredništva u razvoju hrvatskog turizma. Pregledana su stanja na značajnim emitivnim tržištima i na temelju toga navedene prednosti i nedostaci posredovanja u Hrvatskoj. U ovom je radu naglasak stavljen na važnost inovacija, kao što su Internet agencije i online poslovanje, u budućem razvoju turizma. U studiji slučaja razmatra se razvoj turističke destinacije putem posredovanja. Prema rezultatima istraživanja, možemo zaključiti kako turistički posrednici do sada nisu imali veliku ulogu u razvoju hrvatskog turizma. Broj individualnih dolazaka u našu zemlju još uvijek je veći od organiziranih dolazaka. Kako bi se smanjila sezonalnost u Hrvatskoj, što je ujedno i najveći problem našeg turizma, posrednici trebaju širiti svoje ponude i popuniti kapacitete u predsezoni i posezoni. Hrvatska ima brojne komparativne prednosti koje je potrebno iskoristiti kako bi bila još uspješnija na turističkom tržištu. Zaključno turoperatori su važni posrednici u razvoju jedne turističke destinacije jer imaju moć utjecaja na turističkom tržištu. Stoga je potrebno uvesti inovacije u turističku ponudu i prilagoditi se novim turistima, a posrednici su nam važni subjekti promocije i distribucije turističkog proizvoda. Ulaskom u Europsku uniju Hrvatska će svoje destinacije još više promovirati putem posrednika i samim time imati veću dostupnost na svojim emitivnim tržištima.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2013/85
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.486 Razvoj, poticanje, promicanje turističkog gospodarstva
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 04 Oct 2013 09:11
Zadnja promjena: 17 Oct 2013 06:50
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2340

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku