Stepčić, Sara (2013) Marketinško planiranje na primjeru poduzeća Holcim Hrvatska d.o.o. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (266kB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Marketing je proces kombiniranja kapaciteta poduzeća s potrebama kupaca. Marketinški plan je instrument planiranja i organiziranja resursa kako bi se postigli marketinški ciljevi. Njime se indentificiraju poslovne prilike i način kako postići i zadržati željenu poziciju na tržištu. Marketinškim planom planira se tko će što činiti, gdje, kako i koliko s ciljem ostvarivanja marketinških ciljeva. Planom se precizira koje ćemo troškove imati i kada, koja razina prodaje će se postići te koliko i gdje će se raditi promocija. Izrada dobrog marketinškog plana vrlo je važan korak za vrijeme stvaranja i razvoja poslovnog pothvata. Ovaj rad opisuje važnost marketinškog planiranja u poslovanju, kako sastaviti dobar marketinški plan i koje elemente koristiti, te predstavlja marketinški plan poduzeća Holcim Hrvatska d.o.o. Rad je podijeljen na pet poglavlja. Prvo poglavlje započinje definiranjem marketinga, zadacima i ulogom marketinga u poslovanju, tj. važnost marketinga pri ostvarenju poslovnog uspjeha. Poglavlje završava obradom strateškog planiranja. Drugi dio govorit će o marketinškom planu, što je marketinški plan i o zadaćama marketinškog planiranja. U drugom dijelu bit će razrađen proces marketinškog planiranja. U zadnjem dijelu ovog poglavlja bit će riječ o problemima i zaprekama s kojima se susrećemo pri marketinškom planiranju te kako ih zaobići. Spominju se problemi kao što su nerealni ciljevi i miješanje marketinške taktike i strategije. Najvažnije poglavlje ovog rada je treće poglavlje, poglavlje o elementima marketinškog plana. Poznavanje tržišta je neophodan preduvjet za izradu marketinškog plana. Taj dio podijeljen je na izvršni sažetak, analizu stanja, planiranje marketinške strategije, financijske analize i kontrole provedenog plana. Izvršni sažetak predstavlja kratki pregled poslovnog plana. Na izvršni sažetak nadovezuje se analiza stanja. Analiza stanja bit će razrađena kroz pet elemenata, tržišni sažetak, SWOT analizu, konkurenciju, ponudu proizvoda i distribuciju. Marketinška strategija biti će obrađena kroz ciljeve, ciljna tržišta, pozicioniranje i strategije. U ovom dijelu opisat će se 4P, proizvod, cijena, promocija i distribucija, te proces marketinškog istraživanja. Istraživanje je jedno od važnijih elemenata pri izradi marketinškog plana kako se nebi dogodilo da poduzeća krivo definiraju problem. U četvrtom poglavlju bit će predstavljen primjer marketinškog plana poduzeća Holcim Hrvatska d.o.o. Holcim Hrvatska d.o.o. dio je velike svjetske Holcim Grupe, poduzeća dobavljača cementa, agregata, betona, asfalta te usluga. Tim poglavljem bit će predstavljen njihov primjer izrade marketinškog plana. S elementima plana, koji oni smatraju važnim za njihovo poduzeće, i uputstvima kako izraditi dobar marketinški plan razumljiv svim menadžerima unutar Holcim Grupe. Posljednje poglavlje, peto, sagledat će prednosti i nedostatke marketinškog plana izabranog poduzeća Holcim d.o.o. u odnosu na prije obrađene važne elemente u izradi marketinškog plana.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/112 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 04 Oct 2013 09:07 |
Zadnja promjena: | 04 Oct 2013 09:07 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2376 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |