Kalamujić, Naida (2013) Proces donošenja odluke o kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (637kB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Tema ovog završnog rada jest ˝Proces donošenja odluke o kupovini˝. Što je to ponašanje potrošača? Kako ljudi kupuju i razmišljaju o kupovini i proizvodima koji se nude na tržitšu te kako marketeri i njihovo tržište imaju utjecaja na donošenje potrošačevih odluka o kupovini? Smatram da je ponašanje potrošača veoma zanimljivo budući da su svi ljudi uz ostale uloge koje imaju u svojim fazama života potrošači od najranije dobi. O potrebama i željama potrošača većinom ovisi što će poduzeća proizvoditi ili kakve će usluge pružati na tržištu, koliki će profit ostvariti i općenito kakva će biti kretanja na tržištu. Kako i na koji način potrošači dolaze do konačne odluke o kupnji finalnog proizvoda tema je ovog rada. Kako bi što kvalitetnije obradila odabranu temu, posvetila sam se traženju stručne literature. Za izradu ovog diplomskog rada korištene su sljedeće metode: induktivna i deduktivna, metoda kompilacije koja je vidljiva iz brojnih istaknutih fusnota, metoda analize te statistička metoda. Radnja ovog rada podijeljena je na jedanaest dijelova. U uvodnom dijelu prikazane su teme koje su se obradile po poglavljima, te sve što se koristilo za razradu teksta. Drugi dio razmatra tko su potrošači i što je to ponašanje potrošača. Treći dio bavi se ponašanjem potrošača u kupovini te su prikazani čimbenici koji utječu na ponašanje potrošača. U četvrtom dijelu spoznajemo uloge u kupnji i vrste ponašanja u kupnji. Peti dio je osnova na temelju koje sam izabrala istraživanje navedene teme i odlučila se za pisanje završnog rada. Šesti dio bavi se spoznajom problema kao prvom fazom u procesu odlučivanja o kupovini. U sedmom dijelu riječ je o drugoj fazi procesa odlučivanja a to je traženje informacija. Traženje informacija nadovezuje se tj. proizlazi iz prethodnog jer započinje nakon što je utvrđen problem koji treba riješiti. Osmi dio bavi se vrjednovanjem alternativa i predstavlja treću fazu procesa. Deveti dio objašnjava kupovinu kao pretposljednju fazu procesa. Deseti dio bavi se posljednjom fazom u procesu odlučivanja a to je poslijekupovno ponašanje potrošača. Rad ima svoj zaključak kao cjelokupnu analizu rada kojeg obrađujem u posljednjem jedanaestom dijelu. Završni rad sadrži slike, stručnu literaturu i Internet stranice. Cilj ovog rada je osigurati korisne spoznaje o ponašanju potrošača te upoznati se sa načinom na koji potrošači donose valstite odluke o kupovini. Također, objasniti kako i kroz koje faze prolazi u samom procesu donošenja odluke o kupovini.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/114 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 04 Oct 2013 09:06 |
Zadnja promjena: | 04 Oct 2013 09:06 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2378 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |