Babić, Nikolina (2013) Interni marketing i organizacijska kultura. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Pojam interni marketing postoji već duži niz godina međutim njegova primjena u poduzećima još nije dovoljno razvijena. Dobar interni marketing je nužan preduvjet kako bi se u poduzeću kreirala povoljna kultura u organizaciji, odnosno da prevladava takva klima i kultura u kojoj će se zaposlenici ugodno osjećati i dati sve od sebe kako bi obavili svoje zadatke i ostvarili ciljeve. Tema ovog diplomskog rada se temelji na proučavanju internog marketinga i organizacijske kulture u grupaciji Valamar. Ovo poduzeće je odabrano iz razloga jer u velikoj mjeri brine o svojim zaposlenicima dakle provodi interni marketing koji dovodi do kreiranja ugodne radne atmosfere i stvaranju specifične kulture koja je karakteristična za ovo poduzeće. Cilj ovog rada bio je prikazati kroz konkretan primjer važnost provođenja internog marketinga te njegov utjecaj na organizacijsku kulturu u poduzeću. U radu su prikazani i objašnjeni alati internog marketinga koji se koriste kako bi se utjecalo na zaposlenike. Prikazan je i način na koji se kreira kultura u organizaciji odnosno kultura na vidljivoj i nevidljivoj razini. Rad se sastoji od šest poglavlja u kojima su detaljno analizirani pojmovi internog marketinga i organizacijske kulture. U prvom poglavlju definiran je uvod u kojemu je istaknuto o čemu će se pisati u ovom radu. Drugo poglavlje usmjereno je na prikazivanje i razumijevanje internog marketinga. Navedene su brojne definicije internog marketinga prema brojnim autorima. Također se naglašava cilj i uloga internog marketinga te interno tržište. Prikazane su razlike između internog marketinga i upravljanja ljudskim potencijalima kao i specifičnosti elemenata marketinškog miksa. Organizacijska kultura je prikazana u trećem poglavlju kao i njezine brojne definicije prema pojedinim autorima. Posebno poglavlje navodi nastanak i značenje organizacijske kulture. Zatim se navode vrste organizacijske kulture, simboli te mijenjanje kulture organizacije. Četvrto poglavlje prikazuje značaj internog marketinga i organizacijske kulture. Prikazane su i marketinške aktivnosti prema zaposlenima te uloga, razvoj i njegovanje organizacijske kulture. U ovom djelu navedena je i povezanost ova dva pojma u hotelijersko – ugostiteljskim djelatnostima. Posebna pažnja se posvećuje zaposlenicima koji su glavna karika u uslužnim djelatnostima. Interni marketing i organizacijska kultura prikazani su na konkretnom primjeru grupacije Valamar u petom poglavlju. Detaljno je prikazano pronalaženje i zapošljavanje zaposlenika, edukacija i trening zaposlenika, komuniciranje sa zaposlenicima te motiviranje i nagrađivanje zaposlenika. Vezano uz organizacijsku kulturu prikazani su vidljivi i nevidljivi znaci kulture u poduzeću te njegovanje kulture u poduzeću. Na kraju poglavlja prikazana je analiza istraživanja te je dan kritički osvrt na primjenu internog marketinga i organizacijske kulture u grupaciji Valamar.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/148 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 29 Nov 2013 08:15 |
Zadnja promjena: | 29 Nov 2013 08:15 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2417 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |