Kos, Ani (2013) Utjecaj i implementacija e-marketinga u bankarstvu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (596kB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Internet se smatra ”mrežom svih mreža” koja omogućuje povezivanje ljudi i dijeljenje informacija cijelom svijetu. Iz dana u dan sve je veći broj korisnika Interneta što je za poduzeća iznimno veliki teret da održe konkuretnost na tržištu svojom web stranicom. Poduzeća imaju zadatak da osmisle što bolji nastup na Internetu kojim će zadovoljiti potrebe i želje korisnika. Cilj rada je analizirati usvojenost i implementaciju emarketinga u bankarstvu, a u izradi su korištene analize, apstrakcije i indukcije. Korištenje Interneta i drugih digitalnih tehnologija za ostvarenje marketinških ciljeva te podrška suvremenom marketinškom konceptu naziva se internet marketingom. Ova vrsta marketinga obuhvaća, kako kreativni, tako i tehnički aspekt Interneta, uključujući dizajn, razvoj i propagandne poruke. Upravljanje e-marketingom obuhvaća tri razvojne faze, a to su planiranje, primjenu i kontrolu. Banke, financijske institucije koje nude najširi oblik financijskih usluga posvetile su velik dio svoje pažnje korisnicima svojih usluga. Početkom 90.-tih godina i razvojem tehnologije bile su primorane usvojiti svaki njen korak ukoliko bi održale vodeću poziciju na tržištu. Marketing, kao glavni pokretač razvoja i poslovanja iz godine u godinu se razvijao i širio. Ukoliko bi banke u Republici Hrvatskoj bile uz bok s vodećim europskim bankama svoje su poslovanje usmjerile e-marketingu. Privredna banka Zagreb samostalno nastupa na Internetu, a cilj nastupa je informiranje i obavljanje svih vrsta transakcija potrebnih klijentma. Web sjedište pruža potpune informacije o banci koje su razrađene do sitnih detalja. Privredna banka Zagreb prisutna je na društvenoj mreži Facebook, na web stranicama kanala YouTube te je svakodnevno prisutna na programima televizijskih postaja u sklopu nagradnih igri, donatora i slično. Privredna banka Zagreb daje visoki stupanj pozornosti e-marketingu koji se u današnjem uspješnom poslovanju ne može zanemariti, stoga se može sa sigurnošću reći da je e-marketing u analiziranoj banci implementiran.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2013/165 |
Ključni pojmovi: | Internet, marketing, internet marketing, Privredna banka Zagreb |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 29 Nov 2013 08:11 |
Zadnja promjena: | 29 Nov 2013 08:11 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2435 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |