E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Kultura i marketinški miks

Šimić, Branko (2013) Kultura i marketinški miks. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Problem istraživanja je slijedeći: kultura obuhvaća skup pravila koja su u nekom društvu opće prihvaćena. Naime, ona je najčešće stečena i karakteristična za određenu društvenu skupinu te se uči od rođenja, a manifestira se u vidu ponašanja. Osim što karakterizira određene društvene zajednice, kultura nekog naroda ili društva odražava se i na poslovno ponašanje u toj sredini te kao takva utječe na formiranje marketinškog miksa za proizvode koji se plasiraju na tržište kojemu je određena kultura dominantna. Iz problema rada proizlazi slijedeći predmet istraživanja, a to je istražiti značajke kulture i njenog utjecaja na formiranje marketinškog miksa. Rad ima dva objekata istraživanja, a to su: kultura i marketing. Spoznajama o važnosti kulture za određeni narod ili društvenu zajednicu, odnosno činjenici da je ona duboko utkana u svakodnevicu spomenutih, moguće je dokazati da kultura ima vrlo veliki utjecaj na život u zajednici te poslovno ponašanje pripadnika iste, koje u konačnici pod utjecajem različitih kultura postaje poslovno ponašanje pojedinog društva koje se manifestira na formiranje marketinškog miksa. Svrha i cilj istraživanja je utvrditi utjecaj kulturoloških obilježja pojedinih naroda, kako bi se utvrdila raznolikost istih i utjecaj kulture na marketing.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: 2013/203
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 29 Nov 2013 08:03
Zadnja promjena: 29 Nov 2013 08:03
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2493

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku