Šimić, Branko (2013) Kultura i marketinški miks. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Problem istraživanja je slijedeći: kultura obuhvaća skup pravila koja su u nekom društvu opće prihvaćena. Naime, ona je najčešće stečena i karakteristična za određenu društvenu skupinu te se uči od rođenja, a manifestira se u vidu ponašanja. Osim što karakterizira određene društvene zajednice, kultura nekog naroda ili društva odražava se i na poslovno ponašanje u toj sredini te kao takva utječe na formiranje marketinškog miksa za proizvode koji se plasiraju na tržište kojemu je određena kultura dominantna. Iz problema rada proizlazi slijedeći predmet istraživanja, a to je istražiti značajke kulture i njenog utjecaja na formiranje marketinškog miksa. Rad ima dva objekata istraživanja, a to su: kultura i marketing. Spoznajama o važnosti kulture za određeni narod ili društvenu zajednicu, odnosno činjenici da je ona duboko utkana u svakodnevicu spomenutih, moguće je dokazati da kultura ima vrlo veliki utjecaj na život u zajednici te poslovno ponašanje pripadnika iste, koje u konačnici pod utjecajem različitih kultura postaje poslovno ponašanje pojedinog društva koje se manifestira na formiranje marketinškog miksa. Svrha i cilj istraživanja je utvrditi utjecaj kulturoloških obilježja pojedinih naroda, kako bi se utvrdila raznolikost istih i utjecaj kulture na marketing.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | 2013/203 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 29 Nov 2013 08:03 |
Zadnja promjena: | 29 Nov 2013 08:03 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2493 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |