Bevanda, Vanja (2007) Marketing informacijski sustav. In: Marketing informacijski sustav. Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, pp. 183-209. ISBN 978-9958-690-36-5
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Knjiga je namijenjena studentima ekonomskih fakulteta i udžbeničkog je karaktera. Sedmo poglavlje knjige nosi naslov "Marketing informacijski sustav" i u njemu su sažeta iskustva izučavanja i predavanja kolegija "Marketing informacijski sustavi" i predstavljaju nov pristup izučavanja marketinškog područja s informatičkog stajališta. Cilj je poglavlja opisati funkcioniranje MIS-a u svjetlu promjena koje su nastale brzim razvojem i primjenom novih tehnologija kroz četiri cjeline: uvod, suvremeni informacijski sustav: Ples u ritmu promjena, Funkcije marketing informacijskih sustava (MIS): Jednako na nov način i tehnološka infrastruktura MIS-a: Iza zastora. U opisu suvremenog informacijskog sustava organizacije prikazane su promjene načina funkcioniranja poslovnih procesa organizacije nastale uslijed primjene elektroničkog poslovanja, a koje su prouzročile i promjene strukture i okoline pripadajućeg informacijskog sustava. Prilikom opisa funkcija MIS-a kao polazna točka je iskorišten Kotler-ov prikaz funkcija koji je proširen izučavanjem promjena u njihovom funkcioniranju nastalih primjenom IK tehnologija. Posebna je pažnja posvećena prikazu alata potpore marketinškom odlučivanju i opisu njihovog funkcioniranja na konkretnim marketinškim problemima odlučivanja. Posljednja cjelina poglavlja daje kratak prikaz tehnološke infrastrukture marketinškog IS-a kao dijela aplikacija sustava poslovne inteligencije koji na jednom mjestu objedinjuju tehnološka rješenja skladištenja podataka, analitike i alata za rudarenje po velikim količinama podataka.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | marketing informacijski sustav, elektronički marketing |
Teme: | 0 Općenito > 004 Računalstvo, Računalna znanost i tehnologija 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:14 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:14 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2613 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |