Benazić, Dragan (2006) Međuovisnost kvalitete i premije usluga životnog osiguranja. Tržište:časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (1/2). pp. 67-80. ISSN 0353-4790
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Sporiji rast tržišta usluga osiguranja života, intenziviranje konkurencijskih odnosa među osiguravajućim društvima u Hrvatskoj, slabo profilirana ponuda vlastitih usluga osiguranja života kao i teškoće u ostvarenju konkurencijskih prednosti putem inoviranja usluga zbog mogućnosti lake imitacije od strane konkurenata nameću potrebu osiguravajućim društvima pronalaska novih izvora unaprjeđenja vlastitog konkurencijskog položaja na hrvatskom tržištu usluga osiguranja života. U posljednje vrijeme, kako u marketinškoj literaturi tako i u praksi, kao jedan od mogućih rješenja problema pronalaska izvora poboljšanja vlastitog položaja osiguravajućih društva na hrvatskom tržištu ističe se oblikovanje odnosa kvalitete i cijene usluga. Vlastitu ponudu usluga osiguranja života osiguravajuća društva bi trebala usmjeriti na one elemente kvalitete koji osiguraniku donose koristi i koje je on spreman platiti. Promjene pojedinih obilježja kvalitete različito su prosuđena od strane osiguranika. Razlike u prosudbama promjena pojedinih elemenata kvalitete usluge od strane osiguranika odražavaju se i na njegovu spremnost da te promjene primjereno honorira plaćanje odgovarajuće visine premije osiguranja. Poboljšanje subjektivno prosuđenih važnih obilježja kvalitete usluge trebalo bi utjecati na prihvaćanje više premije osiguranja života od strane osiguranika. U radu se razmatra međuodnos kvalitete usluge životnih osiguranja i premije s aspekta spremnosti plaćanja od strane osiguranika više premije osiguranja života za veću kvalitetu usluge.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2006/18 |
Ključni pojmovi: | kvaliteta usluga životnog osiguranja, premija osiguranja, međuovisnost kvalitete i premije osiguranja |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:18 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:18 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2698 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |