Križman Pavlović, Danijela and Živolić , Sanja (2008) Upravljanje marketingom turističke destinacije: Stanje i perspektive u Republici Hrvatskoj. Ekonomska istraživanja, 21 (2). pp. 99-113. ISSN 1331-677X
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Usvajanjem marketinškog pristupa u poslovanju turističke destinacije mogu odgovoriti izazovima koje im nameće suvremeno turističko makrookruženje i prevladati strateške jazove tradicionalnog načina poslovanja. S obzirom da literatura oskudijeva radovima koji se na sveobuhvatan i sustavan način bave koncepcijom marketinga turističke destinacije kao i načinom upravljanja njime, u radu se prezentira dizajnirani model upravljanja marketingom turističke destinacije. Poput mnogih turistički razvijenih zemalja i Republika Hrvatska je početkom 1990-tih godina započela s procesom reinženjeringa upravljanja marketingom u turizmu, uspostavom sustava turističkih zajednica. Navedeni je sustav nositelj upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj. Temeljem empirijskog istraživanja spoznate su odlike upravljanja marketingom u turističkim destinacijama Republike Hrvatske. U radu se daju i preporuke za poboljšanje upravljanja marketingom turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2008/21 |
Ključni pojmovi: | turistička destinacija, marketing, Republika Hrvatska |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:31 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:31 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2806 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |