E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Djeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje

Nefat, Ariana (2005) Djeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje. In: XIX Kongres CROMAR-a: "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", Zagreb.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

U radu su razmatrana obilježja zabave koja se isporučuje putem elektroničkih medija, njihov utjecaj na djecu kao potrošače, te praksa takve zabave prema djeci. Utvrđeno je da današnja zabava putem elektroničkih medija obiluje nasiljem, a kod video igara zbog interaktivnog karaktera potrošači, najviše djeca, su u nasilje izravno i uključeni. Velikim brojem istraživanja utvrđeno je da nasilje u medijima ima višestruki negativan utjecaj na djecu, i to kratkoročno i dugoročno. Tim je poraznija utvrđena činjenica da industrija zabave u SAD svjesno cilja djecu s neprikladnim sadržajima, a takvih slučajeva ima i u Hrvatskoj. U empirijskom dijelu, gdje je provedeno istraživanje na uzorku roditelja djece od 8 do 12 godina utvrđeno je sljedeće: domovi djece su u visokom postotku opremljeni audiovizualnim uređajima i dosta su zastupljeni u dječjim sobama, njihovo je vremensko korištenje osrednje, roditelji smatraju da mediji obiluju nasiljem i to najviše televizija, te su percepcije videoigara povoljnije od njihovog stvarnog sadržaja. Zaštita djece se može postići formalnim sustavima zaštite, medijskim obrazovanjem djece i roditelja te informiranjem javnosti uz konačno rješenje otklanjanja uzroka prisutnosti takve zabave na tržištu.

[error in script]
Tip objekta: Materijal konferencije ili radionice (Paper)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: djeca, elektronički mediji, nasilje
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 07 Jan 2014 08:39
Zadnja promjena: 07 Jan 2014 08:39
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2870

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku