Nefat, Ariana and Pamić, Kristijan (2008) Razvojni trendovi konzumerizma i stavovi menadžera prehrambene industrije Hrvatske. Ekonomska istraživanja, 21 (2). pp. 114-126. ISSN 1331-677X
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Konzumerizam se javio kao odgovor na neravnotežu snaga između proizvođača i potrošača te lošu praksu marketinga od strane pojedinih poduzeća. Konzumerizam ima svoj tijek razvoja i pod utjecajem je promjena kod potrošača kao i cjelokupnog okruženja. Proizvod od životnog značaja za svakog potrošača je hrana, koja razvojem znanosti i tehnologije postaje sve privlačnija, ali ne i nužno zdravija, što se posebno donosi na genetski modificiranu hranu. Za pozitivnu promjenu nužan je odgovarajući stav proizvođača prema pitanjima prava i interesa potrošača. Istraživanje stavova menadžera prehrambene industrije Hrvatske ukazuje na veoma pozitivan odnos menadžera o pitanjima konzumerizma kao jednog od uvjeta uzajamno zadovoljavajućih i korisnih odnosa razmjene.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2008/21 |
Ključni pojmovi: | konzumerizam, prehrambena industrija, stavovi menadžera |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:41 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:41 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2883 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |