Ratković, Suzana (2013) Prezentiranje novih proizvoda u svrhu prodaje. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (870kB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
Marketing i prodaja su najvažniji odjeli bilo koje organizacije. Kvalitetnim pristupom klijentima i dobro odabranom promotivnom aktivnosti tvrtka može ostvariti vrlo uspješnu prodaju, a time i profit. U prodaji i prezentiranju proizvoda veliku ulogu ima poznavanje psihologije potrošača, te način komunikacije. Svrha ovog rada je dati detaljan pregled teorije proizvoda, prezentiranja, psihologije potrošača, te primjene iste pri prezentiranju i prodaji proizvoda. Cilj ovog rada je primijeniti teoriju u praktičnom dijelu rada u kojem je napravljen plan prezentiranja novog proizvoda tuš kanalice Vario Advantix tvrtke Viega. Ovaj praktični dio rada daje poveznicu teorije i prakse iz područja marketinga i prodaje, koji su najodgovorniji odjeli organizacije za plasiranje novih proizvoda, te njihovu prodaju. U prvom dijelu rada definirani su osnovni pojmovi marketinga, prodaje, proizvoda, i njihovih karakteristika. Prvi dio rada obuhvaća i sve dijelove procesa prodaje. Svaki je korak zasebno obrađen, te opisuje zašto je važan. U ovom djelu rada opisani su i načini promocije proizvoda. Također je u ovom djelu definirano prezentiranje novih proizvoda , te su obrađene funkcije prezentiranja i ciljevi koji se prezentiranjem žele postići. Drugi dio rada bavi se prezentiranjem novih proizvoda kombinacijom promotivnih aktivnosti. U ovom dijelu obrađene su sve promocijske aktivnosti koje su potrebne za kreiranje promocijskog spleta; od oglašavanja, osobne prodaje, unapređenja prodaje, promotivnih aktivnosti na prodajnom mjestu, direktnog marketinga do sajmova. Ovaj dio je uvod u praktični dio rada. Poznavanje i primjena psihologije u prezentiranju i prodaji vrlo je bitna za kreiranje marketinškog i promocijskog spleta, te pri korištenju promocijskih alata. Poznavanjem psihologije, može se pratiti i ponašanje potrošača, što uvelike omogućava marketinškim stručnjacima lansiranje novih proizvoda na tržište. Psihološka analiza motivacija, psihologija marke, psihologija image-a, te psihologija u procesima prodaje su teme koje su obrađene u trećem dijelu rada. Promocijski plan za novi proizvod tuš kanalicu Vario Advantix tvrtke Viego napravljen je u četvrtom dijelu rada. Ovaj dio obuhvaća sve elemente koje promocijski plan treba sadržavati, a to su: informacije o poduzeću, opis proizvoda koji se predstavlja, identificiranje ciljne skupine, određivanje komunikacijskih ciljeva, oblikovanje poruke i odabir medija, određivanje i integriranje promidžbenog spleta, oglašavanje i unapređenje prodaje, on line prezentiranje, te primjena psihologije u prezentiranju i prodaji tuš kanalice Vario Advantix. Zadnji dio ovog diplomskog rada je zaključak. U ovom djelu je sažeti prikaz rada, te su na temelju teorijskog i praktičnog dijela rada doneseni zaključci o primjeni psihologije u prezentiranju novih proizvoda. U zaključku je dana i poveznica teorije i prakse prezentiranja novih proizvoda.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 243/2013 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 07:52 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 07:52 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3037 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |