Softić, Iva (2013) Fizička pojavnost usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (2MB) | Zatraži kopiju |
Sažetak
U modernom tržišnom gospodarstvu usluge imaju sve veću ulogu. Podmirivanje potreba, želja i zahtijeva korisnika usluge glavni je cilj uslužnog poduzeća. Svaka se usluga ostvaruje u određenom fizičkom okruženju a taj ambijent neposredno utječe na sam proces usluživanja te u konačnosti rezultira pozitivnom kupčevom reakcijom. Svrha rada je teorijski obraditi fizičko uslužno okruženje i opisati sam proces u odnosu korisnik usluge i uslužna poduzeća, te na praktičnom primjeru ilustrirati značaj fizičke pojavnosti . Rad je podijeljen na šest dijelova. U drugom dijelu definira se marketing usluga te podjela usluga i njezine karakteristike koje su bitne kako bi spoznali bit usluge. Treći dio posvećen je marketinškom miksu usluga te strategije koje uslužno poduzeće mora primjenjivati za uspješnost poslovanja. U drugoj točci marketinškog miksa predstavljeni su elementi koji čine cijelu uslugu. Četvrti dio odnosi se na fizičku pojavnost usluge sa stajališta korisnika i sa stajališta same kompleksnosti usluga. Peto poglavlje opisuje fizičko uslužno okruženje, bavi se njezinom definicijom i obilježjima. Nadalje, bavi se razradama dimenzija fizičkog okruženja poput ambijenta, izgleda i funkcionalnosti prostora, vidljivih znakova i simbola zatim principima uspješnog poslovanja uslužnog fizičkog okruženja te servuction sustava. Šesti dio fizičku pojavnost usluge prikazuje na primjeru optike Centar, opisuje njezinu djelatnost te opipljive i neopipljive elemente koji su bitni za efikasnu isporuku usluge.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 247/2013 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 07:51 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 11:07 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3041 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |