E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Strategija diferencijacije proizvoda na primjeru vodećih Hrvatskih proizvođaća vode

Kolić, Ivanka (2009) Strategija diferencijacije proizvoda na primjeru vodećih Hrvatskih proizvođaća vode. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (530kB)

Sažetak

Tema ovoga diplomskoga rada je "Strategija diferencijacije proizvoda na primjeru vodećih hrvatskih proizvođača vode". U prvom djelu navode se bitna obilježja strategije poduzeća, temeljne karakteristike generičke konkurentske strategije, strategije segmentacije, izbor ciljnog tržišta te pozicioniranja. Slijedi obrada strategija diferencijacije, s njezinim najvažnijim izvorima, s posebnim osvrtom na strategiju diferencijacije proizvoda, u sklopu koje je obrađen njen smisao i održivost te pogreške koje nastaju pri diferencijaciji. Glavni dio rada obrađuje diferencijaciju proizvoda najvećih hrvatskih proizvođača izvorske vode Jamnice i Podravke, kroz tri parametra: značajke, pakiranje i dizajn, na temelju analize podataka koji su dostupni na njihovim web stranicama. Analiza navedenih podataka potkrijepljena je rezultatima koji su dobiveni iz vlastite ankete o preferencijama potrošača izvorske vode. Sveukupni podaci potvrđuju hipotezu ovoga rada da je marketinška strategija diferencijacije koju koristi Jamnica uspješnija na hrvatskom tržištu izvorskih voda u odnosu na strategiju diferencijacije koju koristi Podravka.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2009/148
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 10 Nov 2011 10:47
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:31
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/305

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku