Kolić, Ivanka (2009) Strategija diferencijacije proizvoda na primjeru vodećih Hrvatskih proizvođaća vode. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (530kB) |
Sažetak
Tema ovoga diplomskoga rada je "Strategija diferencijacije proizvoda na primjeru vodećih hrvatskih proizvođača vode". U prvom djelu navode se bitna obilježja strategije poduzeća, temeljne karakteristike generičke konkurentske strategije, strategije segmentacije, izbor ciljnog tržišta te pozicioniranja. Slijedi obrada strategija diferencijacije, s njezinim najvažnijim izvorima, s posebnim osvrtom na strategiju diferencijacije proizvoda, u sklopu koje je obrađen njen smisao i održivost te pogreške koje nastaju pri diferencijaciji. Glavni dio rada obrađuje diferencijaciju proizvoda najvećih hrvatskih proizvođača izvorske vode Jamnice i Podravke, kroz tri parametra: značajke, pakiranje i dizajn, na temelju analize podataka koji su dostupni na njihovim web stranicama. Analiza navedenih podataka potkrijepljena je rezultatima koji su dobiveni iz vlastite ankete o preferencijama potrošača izvorske vode. Sveukupni podaci potvrđuju hipotezu ovoga rada da je marketinška strategija diferencijacije koju koristi Jamnica uspješnija na hrvatskom tržištu izvorskih voda u odnosu na strategiju diferencijacije koju koristi Podravka.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2009/148 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 10 Nov 2011 10:47 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:31 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/305 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |