E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu

Križman, Danijela (1997) Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu. Gospodarstvo Istre, 10 (1). pp. 37-58. ISSN 0353-2860

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Marketing je poslovna filozofija i aktivnost koja ima za cilj povezati proizvodnju sa potrošnjom na način da se zadovolje društvene potrebe (individualne i kolektivne) i ostvari optimalan profit. Nacionalna tržišta postala su preuska za obavljanje poslovne aktivnosti ili su pak uvjeti poslovanja u drugim zemljama povoljniji u odnosu na one koji egzistiraju na domaćem tržištu. Jedan od osnovnih elemenata koje valja istražiti u međunarodnom marketingu jeste međunarodno okruženje. Međunarodno poslovanje je najosjetljivije na tzv. kulturnu pogrešku. U ovom se radu posebno obrađuje kulturno okruženje kao jedan od elemenata međunarodnog okruženja. Analizom potencijalnog inozemnog tržišta s aspekta kulturnih elemenata, marketer može kvalitetnije planirati svoj marketinški program i nastup na inozemnom tržištu te smanjiti rizik od poslovnog neuspjeha.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 1997/10
Ključni pojmovi: međunarodni marketing, kulturno okruženje
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 07:24
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 07:24
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3246

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku