Šehanović, Jusuf and Križman, Danijela (1997) Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri. Tržište, Časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (12). pp. 253-258. ISSN 0353-4790
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Ugostiteljstvo, jedna od osnovnih djelatnosti kojom se zadovoljavaju turističke potrebe mora svoje poslovanje temeljiti (kao i ostale djelatnosti) na marketinškoj koncepciji i filozofiji ukoliko želi ostvarivati povoljne gospodarske rezultate. Potreba za kvalitetnijim marketing menedžmentom u ugostiteljskim poduzećima je tim više potrebna budući da turistička ponuda svojom ekspanzijom nadvisuje rast potražnje što dovodi do veoma oštre konkurentske borbe na međunarodnom turističkom tržištu. Vođeni ovim i ostalim čimbenicima od važnosti za usmjeravanje marketing menedžmenta u ugostiteljstvu na početku 21. stoljeća, autori su istražili mišljenje menedžera u ugostiteljskim poduzećima o vrstama marketing planova koji se donose u njihovim poduzećima te o tome tko ih donosi, zatim o izgrađenosti "marketing kulture" u njihovom poduzeću, o poznavanju konkurencije, o konkurentskim prednostima domaće turističke ponude i one njihovog poduzeća, o stupnju poznavanja potreba potencijalnih gostiju te o nastupima ugostiteljskih poduzeća na turističkim sajmovima. Pored toga, istraženo je koja i u kojem postotku promotivna sredstva ugostiteljska poduzeća koriste pri komuniciranju s tržištem, te kako su zastupljeni pojedini kanali distribucije u prodaji ugostiteljskih usluga. Uzorak u istraživanju su činila najveća ugostiteljska poduzeća Istarske županije. Dobiveni se rezultati istraživanja mogu smatrati signifikantnim za ukupnu hrvatsku ugostiteljsku djelatnost, budući da je Istarska županija najjača turistička regija u Hrvatskoj.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1997/9 |
Ključni pojmovi: | marketing, menedžment, ugostiteljstvo, turizam, Istarska županija, Hrvatska |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:26 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:26 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3247 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |