Krajcar, Dolores (2009) Marketing sponzorstva. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (323kB) |
Sažetak
Svrha i ciljevi istraživanja ovog rada jesu pojasniti važnost marketinga sponzorstva, s obzirom na mogućnosti koje sponzorstvo nudi kompanijama i sponzoriranom subjektu. Za uspjeh sponzorstva važni su i sponzor i sponzorirani subjekt, oboje se odlučuju na suradnju, jer kroz takvo partnerstvo ostvaruju bolje komunikacijske i poslovne rezultate. Od sponzora ne treba očekivati da spasi nezanimljiv događaj, a uspjeh sponzoriranog subjekta odnosno događaja ne smije ovisiti samo o sponzorima. Uspješno sponzorstvo je ono u kojem svi – sponzor, sponzorirani događaj, mediji, publika, javnost, potrošači, mogu jedni bez drugih. Posebno se obrađuje stajalište sponzoriranog subjekta na primjeru ATP turnira Studena Croatia Open Umag. ATP Studena Croatia Open Umag, zahvaljujući sponzorima, uspješno zatvara svoju financijsku konstrukciju gradeći dobar imidž kako za turnir tako i za sponzore.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009/125 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 17 Nov 2011 13:07 |
Zadnja promjena: | 17 Nov 2011 13:07 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/327 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |