Štoković, Ariana (1997) Obilježja glavnih medija ekonomske propagande. Gospodarstvo Istre, 10 (2). pp. 173-187. ISSN 0353-2860
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Svrha rada je razumijevanje odlika glavnih medija ekonomske propagande. Njihovo je poznavanje neizostavno povezano s datim marketinškim problemom komuniciranja, odnosno prijenosa marketinške poruke ciljnim kupcima. Budući je njihovo dobro poznavanje nužno u procesu marketing komuniciranja sustavno su prezentirani prednosti i nedostaci tradicionalnih medija, uz naznake o nekim novijim medijima ekonomske propagande.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 1997/10 |
Ključni pojmovi: | marketing, ekonomska propaganda |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje > 659.13 Vizualni mediji oglašavanja |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:48 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3372 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |