E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Obilježja glavnih medija ekonomske propagande

Štoković, Ariana (1997) Obilježja glavnih medija ekonomske propagande. Gospodarstvo Istre, 10 (2). pp. 173-187. ISSN 0353-2860

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Svrha rada je razumijevanje odlika glavnih medija ekonomske propagande. Njihovo je poznavanje neizostavno povezano s datim marketinškim problemom komuniciranja, odnosno prijenosa marketinške poruke ciljnim kupcima. Budući je njihovo dobro poznavanje nužno u procesu marketing komuniciranja sustavno su prezentirani prednosti i nedostaci tradicionalnih medija, uz naznake o nekim novijim medijima ekonomske propagande.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 1997/10
Ključni pojmovi: marketing, ekonomska propaganda
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 659 Reklama, publicitet. Informativni rad. Odnosi s javnošću > 659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje > 659.13 Vizualni mediji oglašavanja
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 07:48
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 07:48
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3372

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku