Štoković, Ariana (1997) The adoption of marketing concept in the Croatian tobacco industry in transition. In: Second International Conference on Enterprise in Transition. Faculty of Economics, University of Split , Split, pp. 666-670. ISBN 953-6024-14-4
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
An important factor contributing to the improvement of the economic situation in the transition period is the marketing concept. The investigation of the acceptance of the marketing concept in the Croatian tobacco industry has shown that an active positive relationship of all its factors: customer orientation, profitability and integral marketing, contributes to the revitalization of all its components.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | marketing concept, tobacco industry |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.45 Prerađivačka industrija. Komercijalna, industrijska proizvodnja 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:48 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3375 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |