Nefat, Ariana (2004) Aspekti marketinga u zaštiti sigurnosti građana. In: Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskog gospodarstva, Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a. Cromar - Hrvatska zajednica Udruga za marketing, Split, pp. 353-367. ISBN 953-99410-1-6
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
U radu se istražuju aspekti primjene marketinga u zaštiti sigurnosti građana koje provodi MUP Republike Hrvatske. Razmatrajući uvođenje modela policije u zajednici u oblikovanju policije kao javnog servica građanima, ističe se važnost internog i interaktivnog marketinga. Pozitivnima se ocjenjuju i aktivnosti društvenog marketinga u okviru provođenja dvaju nacionalnih programa.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | marketing usluga javnog sektora, policija, interni marketing, interaktivni marketing, društveni marketing |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 20 Feb 2014 07:48 |
Zadnja promjena: | 20 Feb 2014 07:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3376 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |