E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Kriteriji odabira prodajnog mjesta na primjeru prodavaonice prehrambenih proizvoda

Kostelac, Maja (2009) Kriteriji odabira prodajnog mjesta na primjeru prodavaonice prehrambenih proizvoda. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (234kB)

Sažetak

Tema ovog Završnog rada je «Kriteriji odabira prodajnog mjesta na primjeru prodavaonice prehrambenih proizvoda» Rad je podjeljen na 12 tema, a prije literature slijedi sažetak cjelokupne teme, a nakon toga zaključak do kojeg se došlo proučavajući navedenu literaturu. Cilj ovog rada je pokušati pokazati koji su najvažniji kriteriji pri izboru prodavaonice. Iz svakodnevnog života poznato je da se pri odlukama o kupnji različitih proizvoda ne ulaže jednaka količina vlastitog truda i zanimanja. Neke proizvode svakodnevne uporabe kao što je kruh, kupuje se snagom automatizma, bez velikog razmišljnja, dok kod nekih drugih proizvoda kupnji može prethoditi dugo razdoblje razmatranja različitih opcija i donošenja konačne kupovne odluke. To najviše ovisi o vrijednosti proizvoda i interesu koji taj proizvod inače izaziva kod određenog potrošača. Svrha ovog rada je na osnovi identificiranih ključnih čimbenika koji utječu na izbor prodavaonice utvrditi na koji način i kojim intezitetom pojedini čimbenici djeluju na donošenje odluke o izboru prodavaonice, budući da ja poznato da veliki broj kriterija diktira donošenje potrošačeve odluke o tome gdje kupiti određene proizvode. Kada se potrošač odlučuje za pojedinu prodavaonicu on uzima u obzir: lokaciju, makrolokaciju, mikrolokaciju, dizajn i opremljenost prodavaonice, širinu asortimana, propagandu i prodajnu promociju, ljubaznost i uslužnost prodajnog osoblja kao i usluge koje mu se pružaju. Što su bolje zadovoljeni ti kriteriji to je veća mogućnost kupovine. Rad započinje uvodnim djelom u kojem je objašnjeno što je općenito ponašanje potrošača i koji su čimbenici koji uvjetuje njihovo ponašanje, budući da proces izbora prodavaonice ovisi o onim čimbenicima na strani potrošača i onih na strani prodavaonice. U slijedećem poglavlju su razložene faze kupovnog procesa i objašnjena svaka zasebno Opisana su ponašanja nakon kupovine i zašto je bitno zadržati postojeći segment potrošača i što znači lojalnost prodavaonice. Nakon toga slijedi opisivanje kriterija koji utječu na izbor prodavaonice, kako bi prodavaonica trebala biti uređena i što se očekuje od prodajnog osoblja. Kroz ovaj rad su proučeni brojni rezultati istraživanja u kojima se opisuju individualne preferencije potrošača, na kojim mjestima obavljaju kupnju, koliko često kupuju robu široke potrošnje, te koji su uzroci prestanka kupovine u određenoj trgovini.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009_190
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 18 Nov 2011 12:55
Zadnja promjena: 18 Nov 2011 12:55
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/370

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku