E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Analiza utjecaja situacijskih čimbenika u procesu kupnje

Serajlić, Maja (2009) Analiza utjecaja situacijskih čimbenika u procesu kupnje. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (247kB)

Sažetak

Naslov ovog završnog rada je «Analiza utjecaja situacijskih čimbenika u procesu kupnje». Na temelju predmeta pisanja završnog rada postavila sam ciljeve – objasniti vrste situacijskih čimbenika te kako svaki pojedini čimbenik utječe na pojedničevo ponašanje pri kupnji. Završni rad sam podijelila na četiri poglavlja, a prije literature slijedi zaključak do kojeg sam došla proučavanjem literature. Prvo poglavlje naslovljeno je «Ponašanje potrošača» u kojem je objašnjen taj proces odlučivanja u kupnji. Također su prikazane i komponente koje čine taj proces. Sam naslov drugog poglavlja «Čimbenici ponašanja potrošača» govori o predmetu pisanja tog poglavlja. U ovom poglavlju čimbenici su podijeljeni na tri velike podgrupe čimbenika koji utječu na kupovni proces. Zatim slijedi treće poglavlje «Situacijski čimbenici» koje je temelj ovog završnog rada. Poglavlje se podijeljeno na 5 dijelova. Svaki od pet dijelova predstavlja jednu podgrupu situacijskih čimbenika. U prvom dijelu opisano je fizičko okruženje u maloprodaji, u drugom društveno okruženje, zatim se objašnjava kako vrijeme može biti situacijska varijabla, u četvrtom dijelu psihološka stanja pojedinca i na kraju se govori o uvjetima kupovine. Poslijednje, četvrto poglavlje je naslovljeno «Primjena situacijskih čimbenika u marketingu». U tom poglavlju se govori koje su dobre, a koje loše strane situacijskih čimbenika i što marketinški stručnjaci trebaju napraviti kako bi što bolje iskoristili situacijske čimbenike. Cilj ovog završnog rada je ukazati na važnost svih komponenti situacijskih čimbenika koji su često presudni u odlukama o kupovini. Također, cilj je ukazati na načine na koje marketinški stručnjaci prepoznavaju ove čimbenike i iskorištavaju ih kako bi njihovo prodajno mjesto bilo što uspješnije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009_189
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Ekonomija
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 18 Nov 2011 12:55
Zadnja promjena: 18 Nov 2011 12:55
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/371

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku