E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Ponašanje organizacijskog kupca

Bassani, Adriana (2010) Ponašanje organizacijskog kupca. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (333kB)

Sažetak

Cilj ovog završnog rada je prikazati važnost ponašanja organizacijskog kupca budući da je potreba za razumijevanje organizacijskih procesa kupnje narasla u posljednjih nekoliko godina zbog mnogih konkurentskih izazova. Pri izradi završnog rada korištena je literatura iz područja koja se bave osnovnim pojmovima marketinga, značajkama ponašanja organizacijskog kupca te su korišteni podaci za istraživanje ponašanja organizacijskog kupca u poduzeću “DURAN” d.d. te znanstveno-istraživačke metode, analize i komparacije. U skladu s ciljem rada, neophodno je bilo najprije objasniti i opisati pojam organizacijskog kupca i njegove značajke što uključuje objašnjenje pojmova organizacijskog tržišta, ulogu raznih čimbenika koji utječu na ponašanje organizacijskog kupca, sudionike u procesu kupnje te postupak kupnje. Nadalje se u ovom radu obrađuju i modeli donošenja odluka o kupnji te način rješavanja problema u grupnom odlučivanju. Nakon toga pobliže se objašnjava način ponašanja pri kupnji, poduzeća “DURAN” d.d., gdje se stupilo u kontakt s gospodinom Željkom Dundović, komercijalnim menadžerom, koji je tijekom posjeta poduzeću detaljno objasnio princip te način na koji oni pristupaju organizacijskoj kupnji. Prilikom istraživanja korištene su istraživačke metode koje su uvelike pomogle u pisanju praktičnog dijela završnog rada.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2010/27
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 17 Nov 2011 13:08
Zadnja promjena: 17 Nov 2011 13:08
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/427

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku