Januš, Sanja (2009) Uloga ljudskog čimbenika u stvaranju i isporuci usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (657kB) |
Sažetak
Cilj rada je istražiti koja je uloga ljudskog čimbenika u stvaranju i isporuci usluge te pronaći rješenja kako bi se poboljšala kvaliteta usluge, povećalo zadovoljstvo korisnika i zaposlenika kao i uspješnost cjelokupnog poduzeća u uvjetima sve snažnije konkurencije na tržištu usluga Istražen je ljudski čimbenik kao element marketinškog miksa usluga, koji se odnosi na zaposlenike i korisnike usluga te njihov utjecaj na mogućnost građenja dugoročnih odnosa i suradnje. Ispitano je kako vrhunskim poslovanjem pridobiti što veći broj zadovoljnih zaposlenika i korisnika. Te je utvrđeno da korisnicima treba pružiti moderne i njihovim potrebama prilagođene usluge, a zaposlenicima pružiti priliku za učenje, razvoj i stvaranje karijere te im za ostvarene rezultate osigurati zaslužene nagrade. Navedene hipoteze primjenjene su na primjeru ljudskih čimbenika osiguravajućeg društva Allianz d.d., koje svojim korisnicima u vidu toga nastoji osigurati najviše razine stručnosti, integriteta i postojanosti. Istraženi su navedeni elementi i načini na koje ih Allianz ostvaruje, te njihov utjecaj na zadovoljstvo zaposlenika i korisnika Kod osmišljavanja ljudi kao posebnog dijela marketinškog miksa, treba se posvetiti odgovarajuća pažnja njihovom stimuliranju, jer upravo su ljudi ti koji mogu razviti i ostvariti razliku, odnosno konkurentsku prednost na tržištu. Stvaranjem dugoročnih interaktivnih odnosa pružatelja i korisnika usluge, privlačenjem i zadržavanjem vjernih i zadovoljnih kupaca, postiže se profitabilnost poduzeća, a što je i osnovni cilj i motiv poslovanja.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2010/40 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 17 Nov 2011 13:09 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 11:00 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/441 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |