E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Uloga ljudskog čimbenika u stvaranju i isporuci usluge

Januš, Sanja (2009) Uloga ljudskog čimbenika u stvaranju i isporuci usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (657kB)

Sažetak

Cilj rada je istražiti koja je uloga ljudskog čimbenika u stvaranju i isporuci usluge te pronaći rješenja kako bi se poboljšala kvaliteta usluge, povećalo zadovoljstvo korisnika i zaposlenika kao i uspješnost cjelokupnog poduzeća u uvjetima sve snažnije konkurencije na tržištu usluga Istražen je ljudski čimbenik kao element marketinškog miksa usluga, koji se odnosi na zaposlenike i korisnike usluga te njihov utjecaj na mogućnost građenja dugoročnih odnosa i suradnje. Ispitano je kako vrhunskim poslovanjem pridobiti što veći broj zadovoljnih zaposlenika i korisnika. Te je utvrđeno da korisnicima treba pružiti moderne i njihovim potrebama prilagođene usluge, a zaposlenicima pružiti priliku za učenje, razvoj i stvaranje karijere te im za ostvarene rezultate osigurati zaslužene nagrade. Navedene hipoteze primjenjene su na primjeru ljudskih čimbenika osiguravajućeg društva Allianz d.d., koje svojim korisnicima u vidu toga nastoji osigurati najviše razine stručnosti, integriteta i postojanosti. Istraženi su navedeni elementi i načini na koje ih Allianz ostvaruje, te njihov utjecaj na zadovoljstvo zaposlenika i korisnika Kod osmišljavanja ljudi kao posebnog dijela marketinškog miksa, treba se posvetiti odgovarajuća pažnja njihovom stimuliranju, jer upravo su ljudi ti koji mogu razviti i ostvariti razliku, odnosno konkurentsku prednost na tržištu. Stvaranjem dugoročnih interaktivnih odnosa pružatelja i korisnika usluge, privlačenjem i zadržavanjem vjernih i zadovoljnih kupaca, postiže se profitabilnost poduzeća, a što je i osnovni cilj i motiv poslovanja.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2010/40
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 17 Nov 2011 13:09
Zadnja promjena: 21 May 2014 11:00
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/441

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku