E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Međunarodni marketing Plave Lagune

Janjatović, Vladimir (2009) Međunarodni marketing Plave Lagune. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Međunarodni marketing je dio marketinga, ali bitan element različitosti nije u području nego u načinu djelovanja. Međunarodni marketing se može primjenjivati i u poslovanju lokalnih poduzeća, jer za njegovu primjenu nije neophodno fizičko kretanje proizvoda i usluga izvan granica nacionalnog tržišta. Međunarodni marketing je danas iznimno složen i sastavljen od različitih koncepcija, strategija, taktika i politika i kao odgovor na sve veće zahtjeve u području tehnologije, zapošljavanja, kadrova te promjenjivih zahtjeva klijenata nužno je izvršiti istraživanja usmjerena na politiku dugoročnog razvoja i opstanka. Problem istraživanja usmjeren je na međunarodni marketing Plave lagune – hotelskog poduzeća, nove zahtjeve na tržištu potražnje te način udovoljavanja tim zahtjevima diferenciranjem i obogaćivanjem ponude.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009_79
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.5 Trgovina s inozemstvom. Vanjska trgovina. Međunarodna trgovina
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:35
Zadnja promjena: 05 Pro 2011 20:35
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/555

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku