Janjatović, Vladimir (2009) Međunarodni marketing Plave Lagune. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (1MB) |
Sažetak
Međunarodni marketing je dio marketinga, ali bitan element različitosti nije u području nego u načinu djelovanja. Međunarodni marketing se može primjenjivati i u poslovanju lokalnih poduzeća, jer za njegovu primjenu nije neophodno fizičko kretanje proizvoda i usluga izvan granica nacionalnog tržišta. Međunarodni marketing je danas iznimno složen i sastavljen od različitih koncepcija, strategija, taktika i politika i kao odgovor na sve veće zahtjeve u području tehnologije, zapošljavanja, kadrova te promjenjivih zahtjeva klijenata nužno je izvršiti istraživanja usmjerena na politiku dugoročnog razvoja i opstanka. Problem istraživanja usmjeren je na međunarodni marketing Plave lagune – hotelskog poduzeća, nove zahtjeve na tržištu potražnje te način udovoljavanja tim zahtjevima diferenciranjem i obogaćivanjem ponude.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009_79 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.5 Trgovina s inozemstvom. Vanjska trgovina. Međunarodna trgovina |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:35 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 20:35 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/555 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |