E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Analiza tržišta Horeca u regiji Istra

Kolar, Zorica (2009) Analiza tržišta Horeca u regiji Istra. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (629kB)

Sažetak

Da bi se tržište HoReCa moglo analizirati na mikro i mezo razini potrebno je sagledati i povezati spoznaje određene cjeline. Sve aktivnosti koje se provode i sva komunikacija koja se ostvaruje u tom segmentu tržišta zahtjeva određene vještine od poznavanja prilika na tržištu, prepoznavanje tipa kupaca, poznavanje cijelog procesa prodaje, pa sve do vlastite kontinuirane edukacije i razvijanja prodajnih sposobnosti. Gastro kanal pretpostavlja prodavača koji samoinicijativno poduzima korake koji će dovesti do realizirane prodaje, a pri tome zadovoljava marketinški miks 4P (product/proizvod, price/cijena, place/prodajno mjesto ili distribucija, promotion/promidžba), uvažavajući i dodatna 3P koja su često zastupljena u uslužnim djelatnostima i mogla bi se pripisati Gastro kanalu a to su: people/ljudi ili osoblje, process/proces i psychical evidence/fizički dokaz. Cilj ovog rada je pokazati složenost i kreativnost u prodaji, način kako zainteresirati kupca za proizvod, važnost pravovremene distribucije i prilagođavanje promjenama i rješavanje spornih situacija. HoReCa tržište podrazumijeva onaj dio tržišta u kojem potrošnja hrane i pića predstavlja reprezentativni dio ugostiteljske usluge i image Kuće. Predstavljena je organizacija rada Podravke d.d., način obrade HoReCa tržišta, analize prodaje i distribucije, kao i uključene marketinške aktivnosti koje su potrebne za animiranje kupca i ostvarenje zadanih ciljeva. Prenesena su dosadašnja iskustva u prodaji u ovom segmentu tržišta i predstavljene su analize koje su nužne s ciljem praćenja podataka i informacija za realizaciju planova, kontrole kvalitete proizvoda, te druge aktivnosti u prodaji. Svake godine tržišne prilike su drugačije u odnosu na prethodnu godinu. Promjene u ugovaranju sa kupcem, nastup konkurencije, marketinške aktivnosti ili drugo ovise o trenutnom stanju na hrvatskom tržištu i o odluci Uprave poduzeća. Također, promjene granica država, političkih stavova i općeg razmišljanja potrošača o genetski modificiranoj hrani utječu na tržišne prilike kod nas. Prilikom izrade rada korištene su slijedeće znanstvene metode: -Induktivna metoda – na temelju pojedinačnih činjenica dolazi se do općeg suda -Deduktivna metoda – pretpostavlja poznavanje općih stavova, načela, posjedovanje općeg znanja na osnovu kojeg se shvaća ono pojedinačno. -Metoda deskripcije – postupak jednostavnog opisivanja ili ocrtavanja činjenica, procesa i predmeta u prirodi i društvu te njihovih empirijskih potvrđivanja odnosa i veza, ali bez znanstvenog tumačenja i objašnjavanja.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Bušelić, Marija
Dodatne informacije: 2009_101
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.1 Ekonomska znanost. Osnovni ekonomski pojmovi, teorija. Vrijednost. Kapital. Fondovi > 330.101.542 Mikroekonomija
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 05 Pro 2011 19:52
Zadnja promjena: 21 May 2014 08:39
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/579

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku