Kolar, Zorica (2009) Analiza tržišta Horeca u regiji Istra. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (629kB) |
Sažetak
Da bi se tržište HoReCa moglo analizirati na mikro i mezo razini potrebno je sagledati i povezati spoznaje određene cjeline. Sve aktivnosti koje se provode i sva komunikacija koja se ostvaruje u tom segmentu tržišta zahtjeva određene vještine od poznavanja prilika na tržištu, prepoznavanje tipa kupaca, poznavanje cijelog procesa prodaje, pa sve do vlastite kontinuirane edukacije i razvijanja prodajnih sposobnosti. Gastro kanal pretpostavlja prodavača koji samoinicijativno poduzima korake koji će dovesti do realizirane prodaje, a pri tome zadovoljava marketinški miks 4P (product/proizvod, price/cijena, place/prodajno mjesto ili distribucija, promotion/promidžba), uvažavajući i dodatna 3P koja su često zastupljena u uslužnim djelatnostima i mogla bi se pripisati Gastro kanalu a to su: people/ljudi ili osoblje, process/proces i psychical evidence/fizički dokaz. Cilj ovog rada je pokazati složenost i kreativnost u prodaji, način kako zainteresirati kupca za proizvod, važnost pravovremene distribucije i prilagođavanje promjenama i rješavanje spornih situacija. HoReCa tržište podrazumijeva onaj dio tržišta u kojem potrošnja hrane i pića predstavlja reprezentativni dio ugostiteljske usluge i image Kuće. Predstavljena je organizacija rada Podravke d.d., način obrade HoReCa tržišta, analize prodaje i distribucije, kao i uključene marketinške aktivnosti koje su potrebne za animiranje kupca i ostvarenje zadanih ciljeva. Prenesena su dosadašnja iskustva u prodaji u ovom segmentu tržišta i predstavljene su analize koje su nužne s ciljem praćenja podataka i informacija za realizaciju planova, kontrole kvalitete proizvoda, te druge aktivnosti u prodaji. Svake godine tržišne prilike su drugačije u odnosu na prethodnu godinu. Promjene u ugovaranju sa kupcem, nastup konkurencije, marketinške aktivnosti ili drugo ovise o trenutnom stanju na hrvatskom tržištu i o odluci Uprave poduzeća. Također, promjene granica država, političkih stavova i općeg razmišljanja potrošača o genetski modificiranoj hrani utječu na tržišne prilike kod nas. Prilikom izrade rada korištene su slijedeće znanstvene metode: -Induktivna metoda – na temelju pojedinačnih činjenica dolazi se do općeg suda -Deduktivna metoda – pretpostavlja poznavanje općih stavova, načela, posjedovanje općeg znanja na osnovu kojeg se shvaća ono pojedinačno. -Metoda deskripcije – postupak jednostavnog opisivanja ili ocrtavanja činjenica, procesa i predmeta u prirodi i društvu te njihovih empirijskih potvrđivanja odnosa i veza, ali bez znanstvenog tumačenja i objašnjavanja.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Bušelić, Marija |
Dodatne informacije: | 2009_101 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.1 Ekonomska znanost. Osnovni ekonomski pojmovi, teorija. Vrijednost. Kapital. Fondovi > 330.101.542 Mikroekonomija |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 19:52 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 08:39 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/579 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |